Soha ne feledjük: a horgolás élmény, ami jót tesz a léleknek, kiváló stresszoldó, teret ad a kreatív gondolatoknak és fejleszti az önismeretet.

2014. február 24., hétfő

levendula sapka (első sapka)

Amikor múlt héten elkezdtem ezt a sapkát horgolni, akkor nem gondoltam, hogy a sapkák lesznek a szívem csücskei és ezeknek a 'gyártására' állok majd rá gőzerővel. Végig élveztem az egész munkát, könnyű volt a Red Heart Baby fonallal dolgozni. Díszítésként egyszerű dupla virágot kapott a már közhelyes fagombbal.
Majd miután elkészült a levendula sapka, újabb projektbe fogtam, hiszen két lányom van. A krém sapka a levendulának a fordítottja, nem gondoltam túl a dolgot. A krém sapkán már megbolondítottam egy kicsit a díszítést. Az egyráhajtásos pálcákra lánszemeket horgoltam és ezzel három pálcát fogtam össze, majd a láncszemekre a következő mintát: rövidpálca, 2 egyráhajtásos pálca, kétráhajtásos pálca, 2 egyráhajtásos pálca, rövidpálca.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése