Soha ne feledjük: a horgolás élmény, ami jót tesz a léleknek, kiváló stresszoldó, teret ad a kreatív gondolatoknak és fejleszti az önismeretet.

2014. szeptember 15., hétfő

Vintage sapka

Az már korábban a Szivárvány sapka révén kiderült, nagy csodálója vagyok Kreamojza alkotásainak. Én soha nem leszek annyira kreatív és ügyes, mint Ő, így nagyon örültem annak, amikor megosztotta vagyis közkinccsé tette egy másik szerelmem mintaleírását. A sapka nem bonyolult tervezésű, de annál mutatósabb. Azért elkészítés közben iszonyatosan figyelni kell a sorokra, a szem mennyiségekre, szóval nekem nem egy estés munka volt. A fonalat teljesen véletlenül rendeltem még a nyár folyamán. Nekem Alize Bella bézs, púder rózsaszín és barna fonalból készült. Ja és IMÁDOM. 








És persze a kis tulajdonosa is imádja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése